Mężczyzna prowadził pojazd przeładowany drewnem o ponad 2 tony. Kierowca musiał przeładować nadmiar ładunku na inny samochód.
Lubuscy inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego wycofali z ruchu naczepę, w której brakowało jednego koła.
Ponad 7 ton zamiast dopuszczalnych 3,5 tony ważył samochód dostawczy, którym przewożono makulaturę. Mocno przeładowany pojazd został usunięty z drogi a kierowca został ukarany mandatem karnym.
Transport towarów niebezpiecznych jest ściśle regulowany, aby zapewnić jego bezpieczeństwo. Mimo to po drogach jeżdżą niesprawne pojazdy. Teraz inspektorzy ITD zatrzymali ciężarówkę na DK-24 w pobliżu Wierzbna.
Wspólna akcja Inspekcji Transportu Drogowego i policji w Zielonej Górze. Mundurowi kontrolowali kierowców korzystających z aplikacji Bolt. Jeden z mężczyzn stanie przed sądem.
Niesprawna ciężarówka zatrzymana na lubuskim odcinku autostrady A2. Naczepa miała popękaną ramę, a w ciągniku były uszkodzone opony. Cysterną przewożono prawie 23 tony trujących odpadów niebezpiecznych.
Inspektorzy lubuskiej Inspekcji Transportu Drogowego ujawnili manipulacje czasem pracy kierowców przy przewozie towarów niebezpiecznych (ADR). Kierowca nie zalogował karty w tachografie ciężarówki, gdy przebywał w jej kabinie jako pasażer będący członkiem dwuosobowej załogi. Ustalono, że kierowca skrócił wymagany odpoczynek dzienny o blisko 5 godzin.
Ciężarówka przeładowana betonowymi płytami stropowymi pod osłoną nocy poruszała się po lubuskim odcinku trasy S3. Pojazd został skontrolowany przez inspektorów ITD. Okazało się, że był też niesprawny technicznie.