To jedna z najbardziej oczekiwanych inwestycji drogowych w regionie. Most w Milsku miał być gotowy już w 2021 roku, ale prace ciągle się przedłużają. Wraz z przeprawą budowany miał być nowy przebieg drogi wojewódzkiej nr 282, lecz spotkał się z protestami mieszkańców i grupy radnych z gminy Zabór.
Trasa S3 jest dwujezdniowa już na całym przebiegu. Wyjątkiem jest jedynie most nad Odrą w Cigacicach. Drogowcy planują otworzyć obiekt już za pół roku, co przy wakacyjnym ruchu pojazdów przełoży się na spowolnienia.
Od 1 kwietnia most w Cigacicach na starej S3 jest zamknięty dla pojazdów o masie przewyższającej 3.5 tony. Powodem jest jego bardzo zły stan techniczny.
Od 1 kwietnia most w Cigacicach na starej S3 będzie zamknięty dla pojazdów o masie przewyższającej 3.5 tony. Powodem jest jego bardzo zły stan techniczny.
Od 1 kwietnia most w Cigacicach na starej S3 będzie zamknięty dla pojazdów o masie przewyższającej 3.5 tony. Powodem jest jego bardzo zły stan techniczny.
Od 1 kwietnia stary most w Cigacicach będzie zamknięty dla pojazdów o masie przewyższającej 3.5 tony. Powodem jest jego bardzo zły stan techniczny.
Most w Milsku jest jedną z najbardziej oczekiwanych inwestycji drogowych w regionie. Znacznie skróci on dojazd do Wschowy i Sławy oraz wzmocni komunikacyjną integrację regionu. Do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego kilka dni temu trafił wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Firmą odpowiedzialną za budowę mostu w Milsku jest Mota-Engil Central Europe z siedzibą w Krakowie.
Trwa budowa mostu w Przetocznicy. Projekt jest odpowiedzią na coraz większy ruch samochodowy w regionie. Wartość umowy na realizację tego zadania to blisko 9 milionów złotych.