Przerwa serwisowa w InPost. Co z paczkomatami?

14 sierpień 2020
Przerwa serwisowa w InPost. Co z paczkomatami? Redakcja

InPost planuje prace serwisowe swoich systemów informatycznych. Prace serwisowe obejmą system obsługi paczkomatów InPost, jak i system logistyczny.

W terminie od soboty 15.08.2020 godzina 6:00 do nocy z niedzieli na poniedziałek 17.08.2020, godzina 2:00 planowane są prace serwisowe systemów informatycznych InPost. Nie spowodują one utrudnień w odbiorze wcześniej zamówionych przesyłek z Paczkomatów. Także podczas zakupów w ten weekend bez przeszkód będzie można zamawiać przesyłki z odbiorem w paczkomatach i punktach odbioru. Prace serwisowe obejmą system obsługi paczkomatów InPost, jak i system logistyczny. Podyktowane są troską o niezawodność wspomnianych systemów informatycznych oraz wygodę klientów.

Przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.

W trakcie prac technicznych:

  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i PaczkoPunktach;
  • nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania; 
  • nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
    w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • nie będzie działać usługa Urząd 24;
  • nie będzie działać usługa Lodówkomaty
  • brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.

Terminy odbiorów, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.

Źródło: inpost.pl

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski

Właścicielem portalu NewsLubuski.pl jest firma vGs

Media Społecznościowe

Top