Sposób płatności
Prywatna opieka medyczna jest oczywiście płatna, jednak sposób i częstotliwość płatności dostosowywany jest zawsze do klienta. Osoby, które chciałyby zakupić indywidualny pakiet medyczny LUX MED mają możliwość zdecydowania, czy chciałyby uiścić płatność jednorazowo (umowa zwykle podpisywana jest na okres 12 miesięcy) czy może wolą realizować przelew raz na kwartał lub raz na miesiąc.
Rozłożenie płatności na miesięczne bądź kwartalne raty odbywa się bez pośrednictwa banku, wystarczy jedynie wyrazić taką chęć przy zakupie pakietu, a specjalne linki i przypomnienia o płatności będą wysyłane już na tydzień przed upływem ostatecznego terminu. Samą płatność można zrealizować na wiele różnych sposobów, między innymi przy pomocy kodu BLIK, za pośrednictwem przelewu tradycyjnego czy aplikacji Twisto, która umożliwia odroczenie przelewu o 30 dni.
Wybór pakietu
Decydując się na indywidualny pakiet medyczny LUX MED, warto wcześniej zapoznać się z zakresem usług, które oferują poszczególne pakiety. W skład każdego pakietu wchodzą zawarte w umowie świadczenia, takie jak badania laboratoryjne, drobne zabiegi ambulatoryjne oraz konsultacje specjalistów, a rodzaj oferowanych usług jest zależny od poniesionych kosztów. Pakiety w najbardziej przystępnych cenach będą oferowały konsultacje mniejszej liczby lekarzy niż te droższe, jednak zwykle posiadacze nawet najtańszego abonamentu mogą korzystać z większości zabiegów czy wizyt lekarskich, będzie to jednak od nich wymagać drobnej dopłaty.
Inaczej sytuacja przedstawia się w przypadku chęci uzyskania stałego dostępu do stomatologów czy protetyków - osobom chcącym zadbać o swoje uzębienie dedykowane są specjalne pakiety stomatologiczne.
Sposób działania
Użytkownicy mają możliwość korzystania z pakietów indywidualnych już od dnia zakupu, a prywatne centrum medyczne oferuje wiele udogodnień i ułatwień związanych nie tylko z obsługą klienta ale i z samym procesem leczenia. Przede wszystkim, klienci mają możliwość umawiania się i odwoływania wizyt za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji dostępnej na smartfony - aby uzgodnić termin konsultacji, nie jest więc konieczne telefonowanie do recepcji i rozmowa z konsultantem.
W aplikacji dostępna jest ponadto szczegółowa informacja o zakresie pakietu oraz przebiegu dotychczasowego leczenia, wystawionych skierowaniach oraz receptach na lekarstwa. Umożliwia ona również odbycie konsultacji online, za pośrednictwem chatu oraz rozmowy wideo, a także zadanie pytania lekarzowi, w razie gdyby nie wszystkie kwestie zostały wyjaśnione. Po umówieniu wizyty online, pacjent otrzymuje przypominającą wiadomość tekstową, a w dnu konsultacji także informację o numerze gabinetu, w którym wybrany specjalista oczekuje.