Wykonawcą inwestycji jest firma STRABAG - europejska spółka budowlana mająca siedzibę w Wiedniu, w Austrii. Koszt inwestycji opiewa na ponad 22 miliony złotych. Jest to wspólna inwestycja Miasta Zielona Góra oraz PKP PLK, jednak większą część kosztów pokryją Polskie Koleje Państwowe. Przebudowa wiaduktu kolejowego w ciągu ulicy Batorego to duże problemy dla mieszkańców miasta. Zamknięcie wiaduktu uprzykrza życie m.in. kierowcom, cały ruch odbywa się obecnie ulicą Zjednoczenia oraz Sulechowską, co w godzinach szczytu niesie za sobą olbrzymie utrudnienia.
Kiedy koniec budowy? Zapytaliśmy o to Urząd Miasta Zielona Góra. - Ze względu na zmianę harmonogramu robót wykonawcy przebudowy wiaduktu działającego na zlecenie PKP, jesteśmy zmuszeni do aneksowania terminu dla Wykonawcy przebudowy ul. Batorego. - podaje Monika Zapotoczna - Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej.
Planowany termin zakończenia budowy oraz otwarcia wiaduktu dla kierowców, oraz pieszych to koniec listopada 2019 roku. Jak wygląda postęp prac? Zobaczcie sami!
https://newslubuski.pl/spoleczne/6849-budowa-wiaduktu-na-batorego-opozniona-przyjdzie-nam-poczekac-jeszcze-kilka-miesiecy.html#sigProId80e775bcf5