Trwa nabór do L’Oréal Brandstorm 2018 – innowacyjnego inkubatora talentów

16 luty 2018

Jeszcze tylko do końca lutego studenci z Polski i Krajów Bałtyckich mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm.

To już 26 edycja i tym razem uczestnicy otrzymali zadanie konkursowe, które pozwala wykazać się zarówno pod kątem biznesowym, inżynierskim, jak i CSRowym, a co za tym idzie powalczyć o nagrody we wszystkich trzech kategoriach. Finał krajowy odbędzie się w kwietniu w Warszawie, a zwycięski team poleci w maju do Paryża, żeby zmierzyć się ze studentami z całego świata.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji profesjonalnych salonów fryzjerskich, angażujących młodych ludzi - millenialsów i zwiększających lojalność fryzjerów, dedykowanych marce L’Oréal Professional Products – tegorocznemu partnerowi konkursu. Trzy osobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 28 lutego za pośrednictwem platformy brandstorm.loreal.com. Uczestnicy zgłaszają swoje projekty w formie prezentacji za pośrednictwem platformy internetowej. Następnie są one oceniane zarówno pod kątem biznesowym, technologicznym, jak i CSR (zrównoważony rozwój).

Drużyna, który zwycięży na etapie krajowym otrzyma 1000 euro i weźmie udział w wielkim finale w Paryżu, który odbędzie się 17 maja. Ostatni etap będzie również okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów. Konkurs zakończy uroczysta Gala i ogłoszenie przez międzynarodowe Jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000€ za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź drużyny która łącznie otrzyma 30 000€ za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Dodatkowo zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.

- Grupa L’Oréal chce wciąż rozwijać koncept konkursu. Tegoroczna rozszerzona formuła jest odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi oraz wymagania stawiane nam przez dynamicznie zmieniający się rynek technologii, biznesu i zrównoważonego rozwoju. Właśnie dlatego w Brandstorm 2018 studenci otrzymali wspólne zadanie. Dzięki temu mają możliwość całościowego, strategicznego spojrzenia na model biznesowy i oparcie go na nowoczesnych technologiach i najlepszych zasadach zrównoważonego rozwoju, bez konieczności dokonywania wyboru tematyki projektu – mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska.

W ubiegłym roku zespół studentów z Politechniki Warszawskiej dotarł do międzynarodowego finału, gdzie zajął IV miejsce w kategorii TECH, natomiast dwa lata wcześniej, najlepszym spośród zespołów z ponad 300 uczelni z całego świata okazał się zespół studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D.

O Brandstorm

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

O L'Oréal

L’Oréal już od ponad 100 lat poświęca się pięknu. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26. 06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w domach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę dla strategii L’Oréal dążącego do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. www.loreal.com

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski

Właścicielem portalu NewsLubuski.pl jest firma vGs

Media Społecznościowe

Top