To już 26 edycja i tym razem uczestnicy otrzymali zadanie konkursowe, które pozwala wykazać się zarówno pod kątem biznesowym, inżynierskim, jak i CSRowym, a co za tym idzie powalczyć o nagrody we wszystkich trzech kategoriach. Finał krajowy odbędzie się w kwietniu w Warszawie, a zwycięski team poleci w maju do Paryża, żeby zmierzyć się ze studentami z całego świata.
Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji profesjonalnych salonów fryzjerskich, angażujących młodych ludzi - millenialsów i zwiększających lojalność fryzjerów, dedykowanych marce L’Oréal Professional Products – tegorocznemu partnerowi konkursu. Trzy osobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 28 lutego za pośrednictwem platformy brandstorm.loreal.com. Uczestnicy zgłaszają swoje projekty w formie prezentacji za pośrednictwem platformy internetowej. Następnie są one oceniane zarówno pod kątem biznesowym, technologicznym, jak i CSR (zrównoważony rozwój).
Drużyna, który zwycięży na etapie krajowym otrzyma 1000 euro i weźmie udział w wielkim finale w Paryżu, który odbędzie się 17 maja. Ostatni etap będzie również okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów. Konkurs zakończy uroczysta Gala i ogłoszenie przez międzynarodowe Jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000€ za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź drużyny która łącznie otrzyma 30 000€ za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Dodatkowo zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.
- Grupa L’Oréal chce wciąż rozwijać koncept konkursu. Tegoroczna rozszerzona formuła jest odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi oraz wymagania stawiane nam przez dynamicznie zmieniający się rynek technologii, biznesu i zrównoważonego rozwoju. Właśnie dlatego w Brandstorm 2018 studenci otrzymali wspólne zadanie. Dzięki temu mają możliwość całościowego, strategicznego spojrzenia na model biznesowy i oparcie go na nowoczesnych technologiach i najlepszych zasadach zrównoważonego rozwoju, bez konieczności dokonywania wyboru tematyki projektu – mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska.
W ubiegłym roku zespół studentów z Politechniki Warszawskiej dotarł do międzynarodowego finału, gdzie zajął IV miejsce w kategorii TECH, natomiast dwa lata wcześniej, najlepszym spośród zespołów z ponad 300 uczelni z całego świata okazał się zespół studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D.
O Brandstorm
Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.
O L'Oréal
L’Oréal już od ponad 100 lat poświęca się pięknu. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26. 06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w domach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę dla strategii L’Oréal dążącego do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. www.loreal.com