Sponsorem trasy koncertowej organizowanej przez RMF MAXXX jest marka Kasztelan.
W specjalnej strefie na fanów muzyki i dobrego piwa będą czekały atrakcje, zabawy z nagrodami oraz ciekawostki związane z piwem.
Strefa Kasztelana będzie ulokowana w sąsiedztwie sceny. Na miłośników piwa będzie czekał bar, długi stół do rozmów i zawierania nowych znajomości, wygodne pufy, poduchy i leżaki, także podwójne dla par! Fani, którzy odwiedzą Strefę, będą mogli nie tylko napić się piwa, ale także uzyskać ciekawe informacje o składnikach piwa i poznać tajniki jego warzenia. Będzie można także wziąć udział w zabawach z nagrodami, zagrać w koło fortuny Kasztelana oraz zrobić sobie zdjęcie w fotobudce z gadżetami Kasztelana.
- Strefa Kasztelana nawiązuje do sielskiej krainy, do prostoty i naturalności. Zapraszamy do jej odwiedzenia uczestników koncertu i mieszkańców Zielonej Góry. Gwarantujemy dobrą zabawę i przyjemne miejsce, w którym będzie można odpocząć i miło spędzić czas. – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, Brand Manager Marki.
W ramach trasy Lato #naMAXXXA Strefa Kasztelana była obecna na 16 koncertach w miastach na terenie całego kraju. Odwiedziło ją ponad 350 tysięcy osób, do których trafiło kilka tysięcy nagród w konkursach organizowanych przez Kasztelana.
W Strefie Kasztelan zadbaliśmy także o środowisko. – mówi Aleksandra Lipko -Kruk - Piwo dostępne było w kubkach w 50% pochodzących z materiału z recyklingu i w 100% nadających się do ponownego przetworzenia. Zapewniliśmy także słomki z łodyg pszenicy.
Za przygotowanie i produkcję Strefy Kasztelana odpowiedzialna była agencja Work&Fun.
Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Carlsberg Polska warzy piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Konsumenci mogą wybierać z szerokiej oferty wielokrotnie nagradzanych marek piw takich jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach o wieloletniej tradycji piwowarskiej – w Browarze Okocim w Brzesku (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848), i Browarze Kasztelan w Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Firma promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, angażuje swoich pracowników w wolontariat, na zasadach wzajemnego poszanowania współpracuje ze swoimi partnerami biznesowymi, działa na rzecz obiegu zamkniętego opakowań, a także odpowiedzialnie gospodaruje wodą i energią. Od 2015 roku firma jest dystrybutorem piwa Guinness. Carlsberg Polska jest oddziałem duńskiej firmy Carlsberg działającej od 1847 roku.