Szkolenie jest kolejnym elementem Tygodnia Przedsiębiorcy, który potrwa od 11 do 15 września. Spotkanie skierowane jest do osób, które planują założyć własną działalność gospodarczą. Szkolenie składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przyszli przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak zarejestrować działalność w CEIDG, jak dokonać zgłoszenia do ZUS, rozliczać składki oraz w jaki sposób dokonywać zmian i korekt w dokumentacji. Przedstawiciele Urzędu Skarbowego przedstawią formy opodatkowania natomiast Powiatowy Urząd Pracy podpowie na jakie dofinansowania mogą liczyć przedsiębiorcy. Druga część spotkania będzie poświęcona zagadnieniom związanym z kontrolą. Przedstawiciele ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy, Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej oraz Urzędu Skarbowego opowiedzą jak wygląda kontrola oraz jak się do niej prawidłowo przygotować. Podczas spotkania będzie również możliwość skorzystania z porady pracowników
- Agencji Rozwoju Regionalnego. Organizatorem szkolenia są partnerzy Porozumienia dla biznesu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Pracy, Krajowa Administracja Skarbowa, Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Państwowa Inspekcja Sanitarna oraz Państwowa inspekcja Pracy - informuje Agata Muchowska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa lubuskiego. - Spotkanie rozpocznie się o godz. 10:00 w siedzibie gorzowskiego Oddziału ZUS przy ul. Sikorskiego 42 w sali konferencyjnej na III piętrze.
Harmonogram szkolenia:
Zapisy na szkolenie: telefonicznie: 95 7395 100 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.