McDonald’s: Zmiany w systemie obsługi gości i technologiach (ZDJĘCIA)

10 marzec 2017
Autor: 
McDonald’s Polska

W tym roku polski McDonald’s obchodzi 25-lecie swojej działalności. W jubileuszowy rok lider polskiego rynku gastronomicznego wkracza jako dynamiczna, nowoczesna firma oferująca nowatorskie rozwiązania w zakresie produkcji i systemów obsługi. Marka, dla której bezwzględnym priorytetem jest wysoka jakość i zadowolenie gości.

W dynamicznie zmieniającym się świecie McDonald’s stale rozwija swoją ofertę i udoskonala usługi. Wspólnym mianownikiem wszystkich tych działań jest nieustanne dbanie o najwyższą jakość. Dzięki takiemu podejściu, polska sieć restauracji McDonald’s znajduje się w czołówce najbardziej zaawansowanych rynków McDonald’s na świecie.

- Jakość McDonald’s jest definiowana wielowymiarowo: to nie tylko składniki produktów, lecz także standardy operacyjne, sposób obsługi gości oraz same restauracje – ich wystrój, najnowocześniejsze technologie i systemy. Przez lata inwestowaliśmy w powyższe obszary, jak również w rozwój współpracy z naszymi dostawcami. Dzięki trosce o jakość oferty, nasi goście mogą dzisiaj otrzymać produkty spełniające ich oczekiwania, spędzić komfortowo czas w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

PRODUKTY McDonald’s Polska stale współpracuje z siecią wybranych, najlepszych dostawców. Hamburgery McDonald’s to 100% najwyższej jakości mięsa wołowego, bez dodatków, konserwantów i wypełniaczy. Są produkowane wyłącznie z czystej wołowiny z wyselekcjonowanych hodowli. W skład burgera wchodzi tylko mięso z przedniej ćwiartki. Gotowe burgery są głęboko zamrażane, co eliminuje konieczność stosowania konserwantów. Z kolei ziemniaki, których McDonald’s Polska używa do produkcji kultowych frytek, to wyłącznie specjalnie wyselekcjonowane odmiany: Santana oraz Innovator. Charakteryzują się odpowiednią strukturą, wysoką zawartością skrobi oraz bardzo długimi, podłużnymi bulwami – dzięki temu cięte z nich frytki są takie długie. Frytki są smażone w 100% oleju roślinnym: mieszance olejów rzepakowego i słonecznikowego.

NOWOCZESNE RESTAURACJE Restauracje McDonald’s w Polsce w minionych latach przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowoczesne przestrzenie, strefy zabaw dla dzieci, wygodne meble i paleta ciepłych barw to elementy, które sprawiają, że odwiedziny w McDonald’s są komfortowe.

Nowością w McDonald’s Polska jest możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu goście mogą zmieniać skład produktów w zależności od swoich upodobań, np. poprzez dodanie ulubionego składnika do swojego burgera lub odjęcia takiego, na który nie mają ochoty.

Dziś McDonald’s w Polsce to 385 restauracji, z czego zdecydowana większość to lokale prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców, franczyzobiorców. W restauracjach w całej Polsce zatrudnionych jest blisko 20 000 tysięcy pracowników.

W roku 2017 polski McDonald’s wzbogaci ofertę o kolejne ponad 1000 nowych miejsc pracy. Każda z nowo zatrudnionych osób objęta jest programem szkoleń. Różne formy edukacji podnoszące kwalifikacje pracowników oferowane są przez cały okres jego zatrudnienia – firma daje realne szanse awansu, co potwierdza liczba 4000 managerów pracujących w lokalach sieci.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski

Właścicielem portalu NewsLubuski.pl jest firma vGs

Media Społecznościowe

Top