W dynamicznie zmieniającym się świecie McDonald’s stale rozwija swoją ofertę i udoskonala usługi. Wspólnym mianownikiem wszystkich tych działań jest nieustanne dbanie o najwyższą jakość. Dzięki takiemu podejściu, polska sieć restauracji McDonald’s znajduje się w czołówce najbardziej zaawansowanych rynków McDonald’s na świecie.
- Jakość McDonald’s jest definiowana wielowymiarowo: to nie tylko składniki produktów, lecz także standardy operacyjne, sposób obsługi gości oraz same restauracje – ich wystrój, najnowocześniejsze technologie i systemy. Przez lata inwestowaliśmy w powyższe obszary, jak również w rozwój współpracy z naszymi dostawcami. Dzięki trosce o jakość oferty, nasi goście mogą dzisiaj otrzymać produkty spełniające ich oczekiwania, spędzić komfortowo czas w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
PRODUKTY McDonald’s Polska stale współpracuje z siecią wybranych, najlepszych dostawców. Hamburgery McDonald’s to 100% najwyższej jakości mięsa wołowego, bez dodatków, konserwantów i wypełniaczy. Są produkowane wyłącznie z czystej wołowiny z wyselekcjonowanych hodowli. W skład burgera wchodzi tylko mięso z przedniej ćwiartki. Gotowe burgery są głęboko zamrażane, co eliminuje konieczność stosowania konserwantów. Z kolei ziemniaki, których McDonald’s Polska używa do produkcji kultowych frytek, to wyłącznie specjalnie wyselekcjonowane odmiany: Santana oraz Innovator. Charakteryzują się odpowiednią strukturą, wysoką zawartością skrobi oraz bardzo długimi, podłużnymi bulwami – dzięki temu cięte z nich frytki są takie długie. Frytki są smażone w 100% oleju roślinnym: mieszance olejów rzepakowego i słonecznikowego.
NOWOCZESNE RESTAURACJE Restauracje McDonald’s w Polsce w minionych latach przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowoczesne przestrzenie, strefy zabaw dla dzieci, wygodne meble i paleta ciepłych barw to elementy, które sprawiają, że odwiedziny w McDonald’s są komfortowe.
Nowością w McDonald’s Polska jest możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu goście mogą zmieniać skład produktów w zależności od swoich upodobań, np. poprzez dodanie ulubionego składnika do swojego burgera lub odjęcia takiego, na który nie mają ochoty.
Dziś McDonald’s w Polsce to 385 restauracji, z czego zdecydowana większość to lokale prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców, franczyzobiorców. W restauracjach w całej Polsce zatrudnionych jest blisko 20 000 tysięcy pracowników.
W roku 2017 polski McDonald’s wzbogaci ofertę o kolejne ponad 1000 nowych miejsc pracy. Każda z nowo zatrudnionych osób objęta jest programem szkoleń. Różne formy edukacji podnoszące kwalifikacje pracowników oferowane są przez cały okres jego zatrudnienia – firma daje realne szanse awansu, co potwierdza liczba 4000 managerów pracujących w lokalach sieci.
https://newslubuski.pl/gospodarcze/2583-mcdonald-s-zmiany-w-systemie-obslugi-gosci-i-technologiach.html#sigProId1907d4b860