Internetowe Rewolucje ruszają z nową odsłoną w regionach

04 maj 2017

Google, we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, uruchamia kolejny projekt w ramach programu Internetowe Rewolucje, wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Wspólnym celem Google i ZPP jest zaangażowanie w program 10 000 firm do końca 2017 r.

W 2015 r. Google uruchomił w Polsce bezpłatną platformę edukacyjną internetowerewolucje.pl, która pomaga przedsiębiorcom i wszystkim zainteresowanym rozwojem wykorzystać potencjał internetu, niezależnie od ich obecnego poziomu umiejętności i celów biznesowych. Wystarczy odwiedzić stronę internetowerewolucje.pl i skorzystać ze zgromadzonych na niej materiałów edukacyjnych. Kurs online składa się z 89 lekcji podzielonych na 23 tematy. Każde z prezentowanych zagadnień składa się z kilku filmów wprowadzających i rozwijających dane zagadnienie. Łącznie to prawie 8 godzin materiałów wideo, w których wiedzę przekazuje 4 ekspertów, a 3 przedstawicieli firm opowiada, jak w praktyce rozwija swój biznes dzięki umiejętnościom internetowym.

Wirtualny kurs jest zróżnicowany tematycznie i dotyczy m.in. narzędzi do analizy danych, aplikacji mobilnych czy skutecznego wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych.

Platforma pozwala na indywidualne dopasowanie materiału w zależności od stopnia wiedzy użytkownika; zawiera treści zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie internetu jak i dla tych, którzy posiadają już pewną wiedzę w tym zakresie. Na zakończenie każdego działu przygotowane są krótkie testy i powtórki. Po przejściu i zaliczeniu wszystkich etapów nauki otrzymuje się certyfikat poświadczający ukończenie kursu. Na platformie można znaleźć także odsyłacze do omawianych narzędzi przydatnych podczas rozpoczynania działalności w Internecie. Poza narzędziami Google, internetowy kurs oferuje także obiektywny przegląd różnych innych rozwiązań przydatnych dla przedsiębiorców.

Z udostępnionego na stronie kursu online skorzystało już ponad 75 tys. osób. Dotychczas 3600 przedsiębiorców wzięło także udział w indywidualnych warsztatach z ekspertami i grupowych treningach, podczas których mogli w praktyce nauczyć się, jak wykorzystać potencjał internetu w swoim biznesie. Równolegle rozpoczęła się współpraca z uczelniami. Na uniwersytetach w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu zorganizowano warsztaty z zakresu marketingu online. W spotkaniach na ponad 30 największych uczelniach uczestniczyło ponad 5 500 studentów.

Dzięki pomocy doradców Internetowych Rewolucji przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. Dla niektórych firm może to oznaczać zbudowanie obecności w internecie i wykorzystywanie jej w kontakcie z obecnymi klientami, inne z kolei mogą zaprojektować stronę mobilną, wdrożyć sprzedaż online czy zacząć wykorzystywać internet do promocji i sprzedaży za granicą.

Żeby wziąć udział w programie wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy na stronie g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm. Z zarejestrowanymi przedsiębiorcami będą się kontaktować dedykowani doradcy z właściwego regionu, aby umówić się na spotkanie w siedzibie firmy, od którego rozpocznie się wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań i narzędzi internetowych. Zainteresowanych programem przedsiębiorców zapraszamy na stronę g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski

Właścicielem portalu NewsLubuski.pl jest firma vGs

Media Społecznościowe

Top