Bezemisyjne, niezwykle ciche i płynnie podjeżdżające do przystanku. Elektryczne autobusy zasilane są żelazowymi bateriami Li-Jon o pojemności 240 kWh. Natomiast napięcie w 1800 kilogramowych bateriach wynosi 600 V. Taki zestaw ma całkowicie wystarczyć na ponad 100 km ciągłej jazdy po jednym, sześciogodzinnym ładowaniu. Ponadto warto wspomnieć, że autobus posiada system rekuperacji, czyli odzysku energii z hamowania.
Do środka elektryka wejść może łącznie 70 osób. Autobus zostanie skierowany do obsługi zmian na liniach autobusowych 103, 104, 110, 113, 121, 122, 130, T1 oraz T2. Z zajezdni będzie wyjeżdżał on głównie w godzinach szczytu komunikacyjnego.
https://newslubuski.pl/wydarzenia/5133-mzk-w-gorzowie-wielkopolskim-testuje-autobus-elektryczny.html#sigProId220683b4e3